Představte si sociální síť ve které komunikujete se svými přáteli, sdílíte fotografie a veškerý obsah jako na Facebooku, Google+ a dalších sítích u kterých jste bombardováni reklamou na které daná síť vydělává a kde se točí miliardy a opravdu velké cifry, ale v této nové síti nejde veškerý zisk z reklamních kampaní provozovateli sociální sítě ale z velké části jejím uživatelům. Přesněji téměř 90%.
Takováto síť vznikla zhruba před měsícem a půl a slaví obrovský boom. Začali ji propagovat známé osobnosti (50 cent aj). Objevila se v zahraničních médiích i talk show, dokonce i u nás začíná prorážet do popředí zájmu. Jmenuje se Tsu a nic Vám nebrání si o ní získat více informací a začít používat. Jediná překážka je, že do ní můžete vstoupit pouze na doporučení (tedy partnerský odkaz) – vzniká tím pyramida doporučení a logika celého provozního systému.
Celé to funguje velmi prostě
- vytvoříte si seznam přátel (Vás strom) – uvidíte i další vazby až do 4té úrovně doporučení
- publikujete, komunikujete s přáteli ve velmi uživatelsky přívětivém prostředí
- pokud vytvoříte obsah na který se automaticky naváže reklama, nebo nasdílíte reklamní obsah a ten vygeneruje zisk bude dělení tohoto zisku dle
Následujícího schématu
- vy získáte 50 % ze zisku (zisk je obrat reklamy – 10 % pro Tsu)
- osoba která Vás dostala do systému 33 % ze zisku
- osoba přes kterou se dostal Vás kontakt do systému 11 % ze zisku
- poslední osoba ve stromě doporučení získá 3,33 % ze zisku
Jak prosté, jednoduché a čas ukáže zda se tomuto konceptu podaří prorazit. Proč neinkasovat z reklamy která se zobrazuje všude okolo Vás že? 🙂 Vás profil může následně vypadat třeba takto:
Vyzkoušejte sami a uvidíte. Začít můžete zde
Nové komentáře