Představte si sociální síť ve které komunikujete se svými přáteli, sdílíte fotografie a veškerý obsah jako na Facebooku, Google+ a dalších sítích u kterých jste bombardováni reklamou na které daná síť vydělává a kde se točí miliardy a opravdu velké cifry, ale v této nové  síti nejde veškerý zisk z reklamních kampaní provozovateli sociální sítě ale z velké části jejím uživatelům. Přesněji téměř 90%.

Takováto síť vznikla zhruba před měsícem a půl a slaví obrovský boom. Začali ji propagovat známé osobnosti (50 cent aj). Objevila se v zahraničních médiích i talk show, dokonce i u nás začíná prorážet do popředí zájmu. Jmenuje se Tsu a nic Vám nebrání si o ní získat více informací a začít používat. Jediná překážka je, že do ní můžete vstoupit pouze na doporučení (tedy partnerský odkaz) – vzniká tím pyramida doporučení a logika celého provozního systému.

Tsu sociální síť

Celé to funguje velmi prostě

  • vytvoříte si seznam přátel (Vás strom) – uvidíte i další vazby až do 4té úrovně doporučení
  • publikujete, komunikujete s přáteli ve velmi uživatelsky přívětivém prostředí
  • pokud vytvoříte obsah na který se automaticky naváže reklama, nebo nasdílíte reklamní obsah a ten vygeneruje zisk bude dělení tohoto zisku dle

Následujícího schématu

  • vy získáte 50 % ze zisku (zisk je obrat reklamy – 10 % pro Tsu)Tsu account
  • osoba která Vás dostala do systému 33 % ze zisku
  • osoba přes kterou se dostal Vás kontakt do systému 11 % ze zisku
  • poslední osoba ve stromě doporučení získá 3,33 % ze zisku

Jak prosté, jednoduché a čas ukáže zda se tomuto konceptu podaří prorazit. Proč neinkasovat z reklamy která se zobrazuje všude okolo Vás že? 🙂 Vás profil může následně vypadat třeba takto:

Vyzkoušejte sami a uvidíte. Začít můžete zde